God Morgon <3

Ja, idag vacknade man vid 10,30 av att jag hörde min mobil spela låten:
Black eye peas - i got a feeling
Jag bah skrek: JERRY SLUTA SPELA MUSIK FRÅN MIN MOBIL!
Då kom han inspringande i rummet med telefonen:
- Det ringer sa han, precis när jag fick mobilen slutade den ringa...
Jag kollade vem det var, och det var min  moster.. Jag ringde upp henne,
Hon bah: Väkte jag dig?
Och det va ett: ja, men det visade sig att hon skulle ringa mamma -.- Jag och mamma har bytt nr :)

Ja, sen flöt min morgon på:
Jag åt frukost och lekte med kat ungarna. :D Sötnosar <333
Det kommer bilder, en katt somnade i min famn 8D ^^

Dagens planer:

Ska nog följa med mamma in till stan, :P Ska nog köpa faoundeison kuddar köpte det för ett tag sen men dom är borta XD
Och örhängen eller nått?! <3

Men Ah, idag har det inte hänt direkt nått mer?

Puss / Ida Nurminen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0